Menu
Winkelwagen

Informatie over bestellen en leveren

BESTELLEN

Via de inkoopportal ProActive heb je toegang tot deze webshop. Wanneer je je winkelwagen hebt gevuld en je op de knop 'Bestellen' drukt, dan wordt de bestelling ter goedkeuring via ProActive aangeboden bij  de locatiemanager of regiodirecteur. Dit is afhankelijk van de ordergrootte. Bij goedkeuring wordt de bestelling doorgezet en ontvangt de locatiemanager een e-mail met het overzicht van de zaken die in de webshop besteld zijn.  

Opdrachtbevestiging:

In het geval dat je producten hebt besteld waarvoor een verdere opname op jouw locatie nodig is, dan wordt hiervoor met jou een afspraak gemaakt. Bijvoorbeeld voor het inmeten van gordijnen of vloerbedekking en dergelijke. Indien je gekozen hebt voor een interieuradvies, dan zal de interieurarchitect contact met je opnemen. Na een eventueel interieuradvies en opname op jouw locatie volgt er een opdrachtbevestiging waarin alle producten en bijkomende kosten zijn weergegeven. We vragen je dan om deze opdrachtbevestiging te controleren, te ondertekenen en per e-mail te bevestigen. Per e-mail accoord geven kan ook.  Wanneer je dit gedaan hebt dan wordt de opdrachtbevestiging definitief.

LEVEREN

Levertijd:
Houd bij het bestellen rekening met een levertijd van ca. 8-12 weken vanaf het moment dat de opdracht de status definitief heeft. Vanaf dat moment worden de producten bij de verschillende fabrikanten besteld. Wij rekenen geen aparte aflever- en inhuiskosten!

Facturatie:
Facturatie geschiedt, nadat de opdracht status definitief is:
- 30% bij opdracht
- 70% bij oplevering
Facturering verloopt via ProActive aan jouw locatie onder vermelding van het door Pro-Active aangegeven kostenplaatsnummer behorend bij jou locatie.

Afschrijving:

Nadat de factuur volledig is betaald dan wordt dit automatisch in de administratie van jouw locatie opgenomen. Vanaf dat moment start de afschrijving over 10 jaar.