Menu
Winkelwagen

Veel gestelde vragen (FAQ)

BESTELLEN

Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:

  • bekijk de categrorieën in het menu aan de linkerzijde
  • maak gebruik van de zoekfunctie bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op productnaam, omschrijving of productnummer


Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  • ga naar het product van jouw keuze
  • klik op paarse balk met 'bestellen'
  • het winkelwagentje bovenaan de webpagina heeft nu een rood bolletje met daarin het nummer van het aantal bestellingen
  • je kunt naar een ander product gaan om dit te bekijken of te bestellen
  • vul als je bestelling compleet is je gegevens in, of controleer deze wanneer deze door ProActive zijn ingevuld
  • het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je de bestelling bevestigt
  • druk op 'bevestig bestelling' waardoor deze wordt geplaatst
  • je ontvangt per e-mail een voorlopige orderbevestiging als de bestelling is geplaatst


Betaal ik afleverkosten?

Nee, je betaalt geen aflever- en/of inhuiskosten! 

Voor het leggen van vloeren, het behangen van muren en het ophangen van lampen word vooraf een prijsopgave gemaakt. 


Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Wanneer je voor de eerste keer op deze website bestelt, dan ligt de minimale besteding in principe rond €7.500,- De reden voor een minimale bestelhoeveelheid is om, wil je resultaat zien in je veranderende interieur, je er niet bent met een nieuwe bank of een nieuwe tafel met stoelen. Wij attenderen jou erop dat je het bedrag wordt geactiveerd in jouw administratie. Elders in deze veelgestelde vragen gaan we hier dieper op in. Het advies van interieurarchitect op deze website is uitgesloten van de minimale bestelhoeveelheid.  

Het voorkomt ook dat we het aantal transportbewegingen naar één locatie hiermee zoveel mogelijk beperken door in één keer jouw locatie 'aan te pakken'. 


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Tot het moment dat de order definitief wordt, kun je je bestelling nog wijzigen of annuleren. Je kunt annuleren of wijzigen door te antwoorden op de mail van het ontvangen besteloverzicht. Graag zien wij een reden voor annulering of wijziging. Mochten er vanaf het moment van bestellen  werkzaamheden zijn verricht zoals advies-, teken- of inmeetwerkzaamheden, dan worden deze kosten in rekening gebracht en dien je deze te voldoen. 


Ik heb een vraag over een product

Heb je een vraag over een product of dienst op deze website en staat het antwoord niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op via 'contact'. Dit kan via het webformulier of door te bellen met onze Servicedesk. We helpen je graag!


LEVERTIJD EN VERZENDEN

Met welke bijkomende kosten dien ik rekening te houden?

Wanner je een bestelling hebt geplaatst, dan dien je rekening te houden met de volgende bijkomende kosten. Niet alle kosten zijn van toepassing bij een bestelling, we hebben hier alle mogelijke kosten voor je op een rij gezet:

  • BTW: deze staat getotaliseerd bij het besteloverzicht. De producten en adviesdiensten staan telkens exclusief BTW op de website. 
  • bij vloer- en muurbekleding: omdat deze producten altijd door ons worden gelegd/aangebracht, ontvang je pas na het inmeten hierop een prijsopgave, inclusief de (voorbereidende) werkzaamheden die hiervoor dienen te worden verricht. Op de website wordt een prijs per m2 afgegeven, zodat je een beeld hebt van de te verwachte kosten;
  • het slopen en afvoeren bestaande vloerbedekking, het schuren en stofzuigen, primeren en egaliseren op basis van 2 mm laagdikte wordt verzorgd tegen een prijs van € 29,-/m2. In het geval er meer dan 2mm gelegaliseerd moet worden, of dat er andere reparaties aan de ondervloer dient plaats te vinden, dan wordt hier een meerprijs voor berekend;
  • parkeerkosten: wanneer op een locatie onvermijdelijke parkeerkosten moeten worden gemaakt, dan worden deze doorbelast.


Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?

Wij gaan zo efficiënt mogelijk met de levertijd om. In het geval dat er producten eerder of later geleverd worden, dan leveren we in principe wanneer alle producten vanuit de fabrikanten bij ons binnen zijn. Uiteraard wanneer dit binnen de door ons aan jou afgegeven levertijd valt. Mocht onverhoopt een product/artikel buiten de afgesproken levertijd vallen, dan gaan we met jou in overleg wat jouw wens is:  wil je nog even wachten of wil je een nalevering van het artikel. In de tijd tussen bestelling en leverering gaan we uiteraard voor je aan de slag wanneer je ook advies, muurschilderingen, vloer-/muur-/raambekleding hebt besteld. In goed overleg stemmen we gezamenlijk het juiste moment af voor jouw locatie.


Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Ja, je wordt altijd meteen geïnformeerd wanneer wij van een fabrikant een wijziging doorkrijgen die van invloed is op de afspraak die we met elkaar gemaakt hebben. We hebben dan overleg en luisteren naar jouw wensen. Voorbeelden zijn dat je de levering wilt laten doorgaan van producten/artikelen die wel bij ons binnen zijn omdat alles op jouw locatie er op rekent, of dat je een nieuw moment wilt afspreken. 


INTERIEURADVIES

Ik heb een vraag aan de interieurarchitect, hoe doe ik dat?

Wanneer je een interieuradvies wilt hebben dan kun je dat hier  bestellen. Aan adviezen, grote en kleine, zijn kosten verbonden. De binnenhuisarchitect zal zich een beeld moeten vormen van de vraagstelling om hier een goed advies in te kunnen geven. 


MUURSCHILDERINGEN

Hoe kom ik aan wanddecoraties & muurschilderingen?

Wanneer je een mooie wanddecoratie/muurschildering op jouw locatie wilt hebben, dan kun je deze hier bestellen. Jouw decoratie zal altijd uniek zijn, geen decoratie is namelijk hetzelfde. 


Zijn er ook foto's van andere Philadelphia locaties waar ik kan kijken hoe een muurschildering eruit ziet?

Zodra wij foto's hebben van muurschilderingen dan zullen wij dit aanpassen op deze website. Kijk daarom regelmatig op de website.


GEUREN

Hoe kies ik een passende geur?

Op deze website heb je keuze uit een groot aantal geuren. Onze geurspecialisten hebben speciaal voor de sferen Comfort, Vertrouwd en Warm een selectie gemaakt. Naast de mooie beschrijving kunnen we ons voorstellen dat je dan nog steeds benieuwd bent hoe je de geur beleeft. Wanneer je een bestelling plaats van ten minste het minimale bestelbedrag en je bestelt hierbij ook vloerbekleding en/of raambekleding, dan kunnen wij jou kosteloos een geuradvies geven. Tijdens de opname van de vloer- en/of raambekleding kun je kennismaken met de verscheidenheid aan geuren en kiezen welke geur voor jouw locatie op dat moment het beste past.


VEILIGHEID

Hoe veilig zijn de producten in de webshop?

Alle producten die je op deze website vindt, voldoen standaard aan de Europese wet- en regelgeving en daarmee aan de huidige bouwbesluit- en brandpreventienormen die gelden voor de gebouwen van Philadelphia.

De brandvertragende wand- en vloerbedekking Bfl-s1 minimaliseert het ontstaan van een brand en remt de verdere ontwikkeling hiervan af. Ook raambekleding en meubelstoffen zijn standaard voorzien van brandvertragende eigenschappen waarmee wordt voorkomen dat vlammen zich kunnen ontwikkelen tot een grote brand. 

Naast brandvertragende eigenschappen hebben de producten de volgende eigenschappen:


  • akkoestisch dempende eigenschappen
  • antibacteriële eigenschappen
  • ook na veelvuldig gebruik van schoonmaakmiddelen blijven de oppervlakten voorzien van de beschermende coating AcryltonTM
  • zogenaamde solution-dyne eigenschappen: vertraagt verkleuring door zonlicht c.q. UV-straling
  • slipwerendheid

Alle in op de website getoonde symbolen behoren bij de specifiek getoonde producten. De testuitslagen zijn in geval van levering op verzoek in te zien bij de leverancier.


 FACTURERING EN ACTIVERING

Ik heb een vraag over mijn factuur

Voor een vraag over jouw factuur kun je contact opnemen met de servicedesk. 


Hoe activeer ik mijn gekochte producten in mijn administratie?

Voor het activeren van producten in jouw administratie hoef je niks te doen. Wanneer je bestelling via ProActive is geaccordeerd, heeft deze automatisch het juiste grootboeknummer meegekregen. Hierdoor wordt de factuur na betaling in jouw administratie geactiveerd.