Menu
Winkelwagen

Garantie & Reparatie

Op al onze producten zit met uitzondering van levende planten en meubelstoffen een garantietermijn van 12 maanden. 

Wanneer je een klacht of probleem ondervindt met een van onze producten dan vragen wij je om dit zo snel mogelijk aan ons via de website te melden via: contact.

Probeer zo duidelijk mogelijk de aard van het probleem te omschrijven. Laat ook weten op welke dag en moment je het beste te bereiken bent. Wij zullen dan contact met je opnemen. Hierna wordt er met of zonder tussenkomst van de fabrikant gekeken of het probleem voor ons gegrond is, dat wil zeggen: onder garantie gerepareerd wordt.

Wanneer dit zo is dan zullen we in goed overleg voor je aan de slag gaan om het probleem te verhelpen.

Is het probleem ongegrond, dat wil zeggen, het valt niet onder de garantie, dan helpen we je nog steeds graag. We sturen dan vooraf een kostenindicatie toe waarna je kunt besluiten of je tot reparatie wilt overgaan.